Hooggaatie

Tim Wijdemans

Directeur

“Opgegroeid in een Tilburgse horecafamilie, was de stap voor mij logisch om na de middelbare school mijn studierichting hierop af te stemmen. Na de opleidingen Horeca Ondernemer Manager aan De Rooi Pannen en Vrijetijdsmanagement aan de NHTV in Breda én met de nodige praktische ervaring, besloot ik in 2008 te solliciteren bij Bonheur Horeca Groep. In die tijd al één van de meest toonaangevende hospitality bedrijven in Midden-Brabant. In de jaren daarop volgend groeide ik door van locatiemanager naar operationeel manager. In 2014 werd mijn droom werkelijkheid om als directeur en aandeelhouder de organisatie nog verder te ontwikkelen in de volgende fase van het bestaan. Niet alleen, want bij Bonheur doet iedereen mee! Met passie, doorzettingsvermogen en een enorme gedrevenheid (b)lijkt niets onmogelijk!”

Lees Meer

Nicky Foesenek

Commercieel directeur

“Toen ik in 2010 als stagiair binnen kwam zag ik al snel wat voor kansen Bonheur Horeca Groep zijn medewerkers biedt. Na mijn stage startte ik als partymanager op de verschillende locaties van Bonheur. Naast deze uitdagende fulltime baan volgde ik de opleiding Commerciële Economie aan de Avans Hogeschool.
Sinds het begin van 2014 mag ik mijn commerciële ambities en operationele ervaring toepassen in de functie van Salesmanager. Daarnaast begon ik al jong als MT-lid van deze dynamische organisatie. Het mooiste van Bonheur vind ik dat wij met onze grote diversiteit aan locaties steeds iets passends en verrassends kunnen bieden voor onze gasten en relaties. Ik denk dan ook graag mee om van een event iets onvergetelijks te maken!”

Lees Meer

Briene Brienissen

Manager bedrijfsontwikkeling en automatisering

“Concepten aanpakken en uitwerken voor de Bonheur Horeca Groep is iets dat goed bij mij past. Ooit begon ik bij de Bonheur als stagiair tijdens mijn opleiding aan de NHTV Hotelschool. Ik hielp mee in het neerzetten van een concept voor het MIDI-theater. Inmiddels heb ik voor Broodje Jantje, de Faculty Club en Grotto de concepten uitgewerkt. Maar ik heb ook de verbouwing van het hotel van de Auberge begeleid, in de zomer van 2014. De platte organisatie zorgt voor doorontwikkeling en door de open structuur wordt er goed naar elkaar geluisterd. Werken voor Bonheur bevalt me dan ook uitstekend!”

Lees Meer

Ralph Blaakenburg

Cuisinier, Auberge du Bonheur

“Inmiddels ben ik dertig jaar in het vak en werk ik acht jaar als cuisinier bij Auberge du Bonheur. Ik vind Auberge du Bonheur het mooiste restaurant van Tilburg. De uitstraling en ligging alleen al maakt me ontzettend trots om hier te werken. Maar ook de vrijheid die ik bij Auberge du Bonheur krijg, maakt het werken heel prettig. Binnen Bonheur Horeca Groep is veel ruimte voor begeleiding en persoonlijke ontwikkeling. Niet alleen mijn medewerkers en leerlingen krijgen die ruimte. Ik blijf mezelf ook ontwikkelen, bijvoorbeeld in de wijze van het aansturen van de keukenbrigade. Communicatie is een steeds belangrijker onderdeel geworden van mijn vak. Ik presenteer gerechten aan gasten, schrijf columns en heb inmiddels al twee kookboeken op mijn naam staan. Na acht jaar ben ik niet altijd meer het middelpunt in de dagelijkse keuken, hoewel ik bij piekmomenten nog goed kan knallen.”

Lees Meer

Willem Jan van den Langenberg

Controller

“In 2004 ben ik bij Bonheur Horeca Groep gaan werken als eindverantwoordelijke voor de afdeling administratie/personeelszaken. Het bedrijf bestond toen uit Auberge du Bonheur en de horeca in het Koning Willem II Stadion. Inmiddels is Bonheur Horeca Groep uitgegroeid tot een divers bedrijf met vele mooie en verrassende locaties in Tilburg. Het werken binnen een familiebedrijf heeft altijd mijn voorkeur gehad en binnen het bedrijf heb ik me met veel plezier en enthousiasme verder kunnen ontplooien tot de controller in functie die ik nu uitoefen. Samen met mijn collega Inge van Beijsterveldt, die verantwoordelijk is voor onder andere de facturatie van alle locaties, staan wij dagelijks met veel plezier en nauwkeurigheid binnen een afdeling klaar, waar zowel onze gast, directie, medewerkers als instanties voor alle administratieve vraagstukken terecht kunnen.”

Lees Meer

Joyce van der Waal

Marketing & Communicatie

“Mijn loopbaan begon als Hotelreceptioniste bij Auberge du Bonheur, waarbij ik de housekeeping aanstuurde en steeds meer salestaken op me nam. Mijn uitdaging lag bij Sales en heb daarom op een interne vacature gesolliciteerd voor Sales Support bij het Koning Willem II Stadion. Hierin was ik verantwoordelijk voor verschillende accounts en ondersteunde accountmanagers. Mijn functie is later verbreed met marketing activiteiten waaronder het websitebeheer en social media. Uiteindelijk ben ik mijn volledig gaan richten op de Marketing & Communicatie binnen Bonheur Horeca Groep, omdat daar mijn passie ligt.
Bonheur Horeca Groep geeft je voldoende ontwikkelingskansen. Zo heb ik een opleiding gevolgd aan de Fotovakschool om het beeldmateriaal voor de organisatie up-to-date te houden. Als je je wensen aangeeft, kun je bij Bonheur Groep komen waar je wilt!”

Lees Meer

Inge Gosens

Personeelszaken

“Ik begeleid mijn collega’s bij de Bonheur Horeca Groep naar de juiste baan en zorg dat iedereen de juiste mogelijkheden wordt geboden zodat zij op de juiste plek kunnen zitten. Bij ons werkt een grote diversiteit aan mensen. Of je nu wel of geen beperking hebt, of fulltime of parttime wilt werken, wij kijken naar de mogelijkheden waarbinnen je goed en fijn kunt werken. Openheid, duidelijkheid en helder communiceren zijn belangrijke waarden voor Bonheur Horeca Groep en passen goed bij hoe ik mijn werk graag doe.”

Lees Meer
hugo graafmans

Hugo Graafmans

Personeelsplanner

“Ik ben januari 2017 begonnen bij Bonheur Horeca Groep als stagiaire medewerker bediening/gastheer bij Golf Exploitatie Prise D’eau. Na mijn opleiding Horeca Ondernemer manager op De Rooi Pannen te Tilburg ben ik bij Bonheur blijven werken als oproepkracht op diverse locaties. Sinds februari 2018 vervul ik de functie personeelsplanner. Het leuke aan deze functie is dat je met een jong en gemotiveerd team werkt. Wanneer ik iedereen op de juiste plek kan zetten en zie dat ze met plezier aan het werk zijn motiveert mij dat enorm.”

Lees Meer

Ingrid Mulder-Klazen

Accountmanager

“Tijdens mijn opleiding Toerisme en Recreatie werkte ik als stagiaire Front Office bij het Koning Willem II Stadion en sprak mij de zakelijke markt erg aan. De sfeer in het bedrijf gaf mij een gevoel van thuiskomen. Na een paar jaar werkervaring elders, ging ik bij Bonheur aan de slag als medewerker Sales Support. Door de kansen bij Bonheur groeide ik door tot Account- & Officemanager. In deze functie ben ik gedreven alles binnen Bonheur vlekkeloos te laten verlopen, door de interne communicatie te optimaliseren, procedures te verbeteren en collega’s te prikkelen en te coördineren. Mijn creativiteit kan ik kwijt in de offertes die ik zo nauwkeurig mogelijk aan laat sluiten op de specifieke wensen van opdrachtgevers. Het leukste vind ik om als team een grote partij aan ons te binden en samen tot een creatief en onverwacht voorstel te komen!”

Lees Meer

Ellen van der Linden

Accountmanager/Weddingplanner

“Bonheur Horeca Groep en de locatie Auberge du Bonheur passen goed bij mij vanwege de diversiteit die het werk biedt en de omgang met zakelijke en particuliere gasten. Ik ben naast accountmanager ook weddingplanner bij de Auberge. Het is mooi om een verschil te kunnen maken in de mooiste dag van het leven van je gasten. Dit geldt niet alleen voor trouwerijen. Ook de speciale aandacht die we bieden tijdens een condoleance of een feest maakt net dat verschil waar wij bekend om staan.”

Lees Meer

Evelien van Opstal

Office Manager

“Ik begon bij Bonheur Horeca Groep als stagiaire personeelsplanning, tijdens die periode voerde ik ook ondersteunende sales taken uit. Sinds augustus 2014 vervul ik de functie Sales Support op de locatie Koning Willem II Stadion. De afwisselende werkzaamheden in een jong team maakt het werken bij Bonheur zo leuk. Wanneer er weer een mooie bijeenkomst definitief is geworden, motiveert me dat nog meer om de afspraken uit te laten vloeien tot een zeer geslaagde bijeenkomt. Dagelijks beantwoord ik diverse telefoontjes en probeer ik me te verplaatsen in de wens van de gast, zodat ik de persoon naar de juiste collega of locatie kan doorschakelen en zij gericht geholpen kunnen worden. Bonheur is een bedrijf dat kansen biedt en wanneer je deze grijpt kan je erg ver komen.”

Lees Meer

Naima Bouwens

Sales Support

“In elk contact staan de wensen van de gast centraal”  Na mijn opleiding Horeca Ondernemer / Manager aan de Rooi Pannen te Breda met stages in Gent en Schotland, ben ik mijn loopbaan bij de Bonheur Horeca Groep in 2009 begonnen aan de hotelreceptie bij Auberge du Bonheur. Het in- en uitchecken van de gasten, het maken van restaurantreserveringen en kleine vergaderingen en diners offreren behoorde tot mijn taken. Na ruim 4 jaar heb ik de overstap gemaakt naar de functie Sales Support waar ik voornamelijk mijn kennis over Auberge du Bonheur kon gebruiken voor het maken van offertes en ter ondersteuning van het accountmanagement. Tussentijds zijn ook de Faculty Club en Grotto toegevoegd aan de locaties in de Oude Warande waardoor mijn kennis verder werd uitgebreid. Sinds 2017 zijn de salesafdelingen van de diverse locaties gecentraliseerd op het hoofdkantoor waardoor ik nu deel uitmaak van het salesteam voor alle locaties van Bonheur, op deze manier kunnen we voor iedere bijeenkomst een passend voorstel doen en de gasten kennis laten maken met de diversiteit die Bonheur te bieden heeft. In mijn functie sta ik klaar voor gasten en relaties en probeer ik met mijn ervaring en nauwkeurigheid tot een passend maar verrassend voorstel te komen.

Lees Meer

Yacha van Fessem

Sales Support

“In januari 2016 ben ik begonnen als stagiaire op de sales afdeling. Nadat ik mijn diploma heb gehaald voor de opleiding Horeca Ondernemer Manager aan de Rooi Pannen te Breda, ben ik aan de slag gegaan als medewerker Sales Support op de locatie Koning Willem II Stadion. Als Sales Support medewerker ondersteun in de sales- en accountmanagers door het uitwerken van offertes. Door onze unieke locaties is elke aanvraag weer een uitdaging! Als ‘stem van Bonheur’ neem ik de eerste telefoonlijn aan en verbind deze wanneer nodig door. Bonheur Horeca Groep staat bekend als een jong en innovatief bedrijf met veel kansen en doorgroeimogelijkheden.”

Lees Meer